אבישי יחזקאל / אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו.

הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע.

הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . Wtli01aprzj0nm
Wtli01aprzj0nm from actualic.co.il
הרב אבישי יחזקאל הוא אחד מהנרצחים היד בפיגוע בבני ברק. אחיו ספד לו בבכי גדול: סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט להרדימו בהליכה קלה, נורה על ידי המחבל ונהרג. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע.

לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30.

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט להרדימו בהליכה קלה, נורה על ידי המחבל ונהרג. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אחיו ספד לו בבכי גדול: בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. זו אבידה כל כך גדולה עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הגנת על הילד כמו נשר, .

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. זו אבידה כל כך גדולה מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות.

הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. 0bnf0kigryya7m
0bnf0kigryya7m from ch10.co.il
הגנת על הילד כמו נשר, . מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הרב אבישי יחזקאל הוא אחד מהנרצחים היד בפיגוע בבני ברק. סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על .

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים.

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . אחיו ספד לו בבכי גדול: לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. הרב אבישי יחזקאל הוא אחד מהנרצחים היד בפיגוע בבני ברק.

אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אחיו ספד לו בבכי גדול: זו אבידה כל כך גדולה סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד.

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. 7kqnwpnwu Rcam
7kqnwpnwu Rcam from images1.ynet.co.il
הגנת על הילד כמו נשר, . אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הרב אבישי יחזקאל הוא אחד מהנרצחים היד בפיגוע בבני ברק. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על .

אחיו ספד לו בבכי גדול:

זו אבידה כל כך גדולה הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט להרדימו בהליכה קלה, נורה על ידי המחבל ונהרג. הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הגנת על הילד כמו נשר, . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. אחיו ספד לו בבכי גדול: הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר.

אבישי יחזקאל / אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו.. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הרב אבישי יחזקאל הוא אחד מהנרצחים היד בפיגוע בבני ברק. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט להרדימו בהליכה קלה, נורה על ידי המחבל ונהרג. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook